Sunday, October 24, 2010

kepuasan terserlah (yaya merepek jerk)

KEPUASAN TERSERLAH?? APAKAH??
Haha sebenarnye aku ingin menegaskan disini bahawa aku telah berjaya mengenakan semula housemate aku (elia) and x-roomate aku (zuwa)...dowg berdua nie kurang ajar...
time beday aku, zuwa nie die tenyeh ramuan habatusauda + mcm2 lg kt muke aku pas habis kelas mandarin..time 2 ada gap 1 hour b4 kelas agama mule..busuk sial...da la tudung 2 aku nk pkai utk jpa traning ptg tuh..xberagak tol aku dimalukan dpn classmate laki lak 2...elia lak kenekan aku time ktorg cuci uma sewakorg..time 2 kitorg baru nk cuci uma b4 ktorg pndah...bygkan betapa hitam legam air mop lantai uma yg da lme tinggal..berabut...gile tol..hbs geli geleman aku..hahaha..
HARI INI 24/10/10 aku berjaya balas dendam kt dowg..dak uma aku wt suprice party utk bdy dowg (elia 11/10) (zuwa 5/10)...mcm2 ramuan ktorg wt...adunan cekodok yg xjd (ika nk msk tp lembik) dibiarkan semalaman..tepung...air sabun..soflan...ape lg pun da xngat.. PUAS ATY YAYA

No comments:

Post a Comment